InFlow
O InFlow
Funkcje
Cennik
Moduły
FAQ
O nas
Kontakt
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest InFlow?
Kiedy system InFlow będzie dostępny w sprzedaży subskrypcyjnej?
Jakie moduły oferuje InFlow?
Czy muszę mieć zaawansowaną wiedzę technologiczna, aby korzystać z InFlow
Jak długo trwa okres próbny?
Co się dzieje po zakończeniu 30-dniowego okresu próbnego?
Jakie wsparcie oferujecie po rozpoczęciu korzystania z InFlow?
Czy potrzebuję dodatkowych narzędzi technicznych lub technologicznych do obsługi systemu, takich jak miejsce na chmurze?
Czy potrzebuję posiadać informatyka w swojej organizacji lub współpracować z wyspecjalizowaną firmą IT, aby wdrożyć i korzystać z systemu InFlow?
Jakie są zalety korzystania z InFlow w porównaniu do tradycyjnych metod zarządzania dokumentami?
Jakie dokumenty mogę z łatwością zintegrować z InFlow?
Jakie organizacje korzystają z InFlow?
Czy system InFlow jest akceptowany przez donatorów?
Co się dzieje w przypadku audytu?
Jak InFlow wpływa na współpracę z donatorami?
Jak przekonać zespół do korzystania z InFlow?
Co jeśli nie będę umiał skorzystać z jakiejś funkcji lub poradzić sobie z obsługą systemu?
Jakie przewagi nad innymi organizacjami daje wdrożenie InFlow?
Czy możliwe są zniżki na cenę systemu InFlow?
Co jeśli chciałbym rozszerzyć InFlow o nowe funkcjonalności lub dostosować go do bardzo specyficznych potrzeb mojej organizacji?
Co jeśli zmieni się sytuacja finansowa mojej organizacji i nie będzie mnie stać na subskrypcję lub moja organizacja przestanie działać?
Ile osób potrzebnych jest do obsługi systemu InFlow w mojej organizacji?
Czy możliwe jest utracenie danych w systemie InFlow?
Czy dane, które dostarczam do systemu, są bezpieczne?
Jakie są najczęstsze problemy, które InFlow może rozwiązać w mojej organizacji?
Jakie korzyści przynosi korzystanie z InFlow dla środowiska?
Czy InFlow poradzi sobie z rozliczeniem projektów w różnych walutach?
Co jeśli mój zespół pracuje w systemie zdalnym, hybrydowym, rozproszonym w różnych lokalizacjach, a nawet krajach?